2 Minuty
Ford ve spolupráci s Dr. Squatch představuje novinku inspirovanou modelem F-150
Automobilka Ford se znovu spojila se značkou prémiové pánské kosmetiky Dr. Squatch, aby společně uvedli na trh jedinečný produkt, inspirovaný legendárním pickupem Ford F-150. Navazují tak na loňský úspěch mýdla Bronco Bricc, které odráželo dobrodružného ducha SUV Ford Bronco. Novinka nese název F-150 Tough Scrub a jedná se o limitovanou edici, která vzdává hold odolnosti a špičkovému výkonu modelu F-150 – nejprodávanějšího pickup trucku v USA.
Design a složení: Odolnost modelu Ford F-150 ve formě mýdla
Mýdlo F-150 Tough Scrub je navrženo tak, aby účinně odstraňovalo i nejodolnější nečistoty, podobně jako samotný pickup F-150 zvládá náročné úkoly. Obsahuje kombinaci pemzy, přírodního kukuřičného prášku a blahodárného kokosového oleje, což zajišťuje hloubkové čištění a silnou exfoliaci pokožky. Vůně dřeva a kůže dodává mýdlu drsný, mužný charakter, který připomíná ikonickou a sebevědomou přítomnost Fordu F-150 jak na silnici, tak v terénu.
Výkon a uživatelská zkušenost
Mýdlo F-150 Tough Scrub má výrazně hrubou strukturu, která účinně odstraňuje i nejzašlejší nečistoty – podobně jako pickup Ford F-150 zvládá nejtěžší práce. Stejně jako je F-150 určen pro náročné podmínky, i toto mýdlo cílí na ty, kteří žijí aktivně a nebojí se zašpinit ruce.
Speciální nabídky a pozice na trhu
K příležitosti uvedení nového mýdla připravili Ford a Dr. Squatch soutěž, ve které mají automobiloví nadšenci možnost vyhrát nový model Ford F-150 2025. Soutěž je určena pro obyvatele USA starší 18 let a není nutný žádný nákup, což je atraktivní příležitost pro fanoušky pickupů i sběratele.
Obě mýdla – F-150 Tough Scrub i znovu uvedené Bronco Bricc – jsou k dispozici v balení po dvou kusech za 16 dolarů nebo čtyřech kusech za 30,40 dolarů. Předplatitelé si mohou jednotlivá mýdla koupit za 6 dolarů. Prodej probíhá online i ve vybraných kamenných obchodech. Bronco Bricc se navíc vrací s přírodními exfolianty, jako je modrá agáve a písek, a nabízí výraznou dřevitou vůni díky americkému cedru a oregonské borovici.
Srovnání a vliv značky Ford v lifestylových produktech
Ford nadále inovuje propojením své automobilové tradice s lifestylovými produkty, čímž oslovuje nejen věrné příznivce pickupů, ale i dobrodružné povahy. Předchozí módní spolupráce, například s alice + olivia, vyvolaly diskuse, ale nové koncepty Bronco Denim Chevron posunuly značku Ford směrem ke stylu i praktickému využití.
Tímto inovativním vstupem do světa lifestyle produktů Ford posiluje vztah se zákazníky i mimo oblast automobilů a zdůrazňuje, že F-150 není pouze pickup, ale skutečný životní styl.
Zdroj: carscoops

Komentáře